Friday, October 2, 2009

Once Again~

U = UNTUK BACAAN UMUM. SESUAI UNTUK SEMUA LAPISAN MASYARAKAT. CERITA INI HANYA REKAAN SEMATA-MATA, TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN ORANG YANG HIDUP, ORANG YANG MATI, ORANG YANG TERKENA GURAUAN MAHUPUN ORANG YANG MEMBERI GURAUAN. HARAP MAKLUM.

aRi tU cleAning gYm juga..kali ni pN saMa.tP ni sLpas cuTi.. ala,saPu skeT2 ja pn..gym Ni diDapaTi teLah diGunaKan seMasa cuTi yG LaLu,. sB aDa buKti buLu tanGkis.. kN ada nOtis dePan gYm. kNp puLa maSih Lg beRdeGil maU gUna gYm?? tiAda toLak anSur lanGsunG. tP tAk mnGapa, xM dA beRlaLu..berSiHkaN gYm dGn haTi gUmbira..




. tOtaLLy cleaNers .
seperti yang kita sedia maklum, totally spies terdiri daripada 3 girls. namun, kali ini saya menampilkan 4 orang totally iaitu bieYah, NaNa, eRieyKa dan mAs. naMa kuMpulaN iaLah, totaLLy cleaNers..hahaha



. mAid frOm kOrea .
yang ini pula saya bawakan khas dari Korea Tenggara. ciK c'La dan Chief PereZ.. o ya, untuk pengetahuan anda, Chief PereZ merupakaN maNduR berjaYa yang teLah memenanGi pinGat eMas daLam peRtanDingaN Aku Mandur tahun ini...



. aLbum cOver .
ini pula merupakan percubaan album terbaru kumpulan Chonel yang dibawakan khas dari Atasawan..tajUk aLbum, Inda Ku Tau yang memuatkan 12 buah lagu dan sebuah lagu bonus dan minus one.



. sKeteLon .
hidup tidak sempurna tanpa hiburan,.oleh yang demikian, saya telah menempah sebuah persembahan yang tidak kurang peliknya, iaitu kumpulan sKeteLon yang diketuai oleh PiPie sebagai Sketel In Da House, dibantu oleh Nana sebagai Smile Till Dawn dan Mira sebagai Back Up Singer.



. audience .
audience banyak memainkan peranan penting di sini. mereka hanya bertanggungjawab terhadap kamera dan mata haruslah tertumpu kepada lensa kamera dan juga kepada yang membuat kerja. cam duk diam n tengok orang buat kerja lah kiranya. namun, disebalik audience ini, terselit juga totaLLy cLeaners, maiD of Korea, kumpulan Chonel dan sKeteloN. penerbit rancangan juga turut berada bersama-sama audience. penerbit rancangan, daTin noR aNis IzzatY Mohd. Sahlan di bantu oLeh Cik rAmzieLLa Halikei@Bolhassan.






There is nothing quite so good as burial at sea. It is simple, tidy, and not very incriminating

No comments:

Buayan.Crew™ 2008-2013